منتدى قصــــــر الأصدقاء
اهلا وسهلا بك فى منتدى قصر الأصدقاء اتكلم بجد من قلبك انت بين اخواتك
مرحبا بك عزيزي الزائر.
إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
๑۩۞۩๑ منتدى قصــــــر الأصدقاء ๑۩۞۩๑
هذه الرسالة تفيد انك غير مسجل فى المنتدى ان اردت التسجيل اضغط اسفله

منتدى قصــــــر الأصدقاء

(¯`°.•°•.هلا وسهلا بكم جميعا فى قصر الاصدقاء افتح قلبك واتكلم انت بين اخواتك *.•°•.°´¯)

الرئيسيةالبوابةمكتبة الصوراليوميةس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 

الاهلى يعود للتدريبات ويلاقى الانتاج الحربى

كاتب الموضوعرسالة
malakt_albi
مشرفة
مشرفة

الساعة الآن :
انثى
الهواية : القراءة
العمل/الترفيه : النت
المزاج : عايشة فى زمن مش زمنى
احترامك لقوانين المنتدى :

مُساهمةموضوع: الاهلى يعود للتدريبات ويلاقى الانتاج الحربى   الأحد 9 أغسطس 2009 - 23:39

يعود اليوم فريق النادي الأهلي لكرة القدم للتدريبات بعد الراحة السلبية والتي أعطاها الجهاز الفني للفريق بعد الفوز على المحلة يوم الخميس الماضي 2/0 في إفتتاح بطولة الدوري العام المصري

وكان الأهلي قد أستهل مشواره بالفوز 2/0 بهدفين لأحمد حسن وفرانسيس ويأمل الجهاز الفني في زيادة مقدرات الفريق الهجومية وسينضم محمد بركات للتدريبات الجماعية للفريق هذا الأسبوع كما سينضم عماد متعب أواخر الاسبوع المقبل
وسيلاقي الأهلي فريق الإنتاج الحربي يوم الخميس المقبل في مباراة ودية نظرا لاقامة مباراة مصر وغينيا يوم الأربعاء المقبل في مباراة ودية دولية استعداد للقاء رواندا في الخامس من سبتمبر المقبل
يذكر أن الجهاز الفني للمنتخب المصري قد أختار خمسة لاعبين من الأهلي وهم وائل جمعه وأحمد حسن وأحمد فتحي وسيد معوض و محمد أبوتريكة

وفى ليالى عذابى معاك انا مش لاحق اداوى جروح والايام بتفوت وتروح وافضل عايشها حلاوة روح جوة فى قلبى مليون ااه كنت بكلم نفسى واقول دايما وانا فى مرار علطول امتى هلاقى الحال معدول زى باقية خلق الله لياليك ياحرام كنت فين ياغرام كنت فين وانا قلبى خالى انا كان عقلى خلاص هيطيركل كلامى ملوش تاثير كنت بثبت قلبى كتير من غير مااسال كل دا ليه كنت بعاند فى الاياك كنت انا بسهر وانت تنام واللى يشوفنى يقول ياحرام حتى الصبر صعبت عليه
SALSA
..
..

الساعة الآن :
ذكر
العمل/الترفيه : مهندس فى شركة دعاية واعلان
المزاج : لعبة الشطرنج
  :

مُساهمةموضوع: رد: الاهلى يعود للتدريبات ويلاقى الانتاج الحربى   الإثنين 10 أغسطس 2009 - 9:45

ربنا يوفق الاهلى لحسن انا خايف على الاهلى جدا كله اللى بيحب الاهلى يدعيلوا ان ربنا يوفقه

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
محمد صالحين
malakt_albi
مشرفة
مشرفة

الساعة الآن :
انثى
الهواية : القراءة
العمل/الترفيه : النت
المزاج : عايشة فى زمن مش زمنى
احترامك لقوانين المنتدى :

مُساهمةموضوع: رد: الاهلى يعود للتدريبات ويلاقى الانتاج الحربى   الإثنين 10 أغسطس 2009 - 17:04

وررررررررررررررد قفلبيلب يارب الاهلى يفوز ويوفقة يارب وينصرة على الكل

وفى ليالى عذابى معاك انا مش لاحق اداوى جروح والايام بتفوت وتروح وافضل عايشها حلاوة روح جوة فى قلبى مليون ااه كنت بكلم نفسى واقول دايما وانا فى مرار علطول امتى هلاقى الحال معدول زى باقية خلق الله لياليك ياحرام كنت فين ياغرام كنت فين وانا قلبى خالى انا كان عقلى خلاص هيطيركل كلامى ملوش تاثير كنت بثبت قلبى كتير من غير مااسال كل دا ليه كنت بعاند فى الاياك كنت انا بسهر وانت تنام واللى يشوفنى يقول ياحرام حتى الصبر صعبت عليه
SALSA
..
..

الساعة الآن :
ذكر
العمل/الترفيه : مهندس فى شركة دعاية واعلان
المزاج : لعبة الشطرنج
  :

مُساهمةموضوع: رد: الاهلى يعود للتدريبات ويلاقى الانتاج الحربى   الأربعاء 12 أغسطس 2009 - 13:54

اااااااااااااااااااااااااااااااااااااامينننننننننننننننننننننننن

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
محمد صالحين

الاهلى يعود للتدريبات ويلاقى الانتاج الحربى
صفحة 1 من اصل 1